My Engagement Day 21122013

Setelah berkurun kurun lamenya majlis berlangsung, (ceh, macam lame sangat. Kakaka~) baru lah berkesempatan untuk aku mengimbas kembali memori 21122013. Alhamdulilah. Majlis berjalan dengan lancar dan seperti yang aku impikan. I know its just an engagement ceremony and supposely tak payah kecoh-kecoh kan ? tapi ini memori weh memori. Kau nak tunang banyak kali ke? Tak kan. It same goes to me. Harap ini lah yang pertama dan terakhir. InsyaAllah. 



My future mother in law. Ehem~
Yey. Mekap tebal. Over siap pakai crown bagai kan. I know I know -.-






Cake sponsor by Cik Aziz. Terima kasih. Cantik tau rainbow-rainbow
Amalin and Izzati
Merekalah yang temankan aku mekap sehingga mukaku berubah begini :'(

This is my hero and my heroin. Tanpa dorang tak kan ada majlis sempurna cemni :)
Sampai mati pun, aku tak kan mampu balas jasa mereka.
My lung My heart 
My lung My heart 
Tanda :)














My beloved uncle. Orang kuat








Member dari sekolah rendah sehingga ke sekarang. I hope it will last forever



















Thanks Ummi, Thanks Ayah, Thanks Mak Long, Thanks Cik Aa, Thanks Semua yang telah sponsor sepanjang majlis ini berlangsung. Halalkan penat lelah semua yea.

Entry kali ini bukanlah nak menunjuk-nunjuk yang aku dah bertunang. Aku cuma nak berkongsi sedikit gambar untuk kawan-kawan yang tak dapat hadir. Bak kata beby. Terima kasih terima kasih terima kasih.



1 comment:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    ReplyDelete