Quarter Dinner My Ofiss

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

It's has been a long long long time since I update a blog right. Hehe. Actually, tak ada modal nak di cerita inn. Ececeh~ Nada nada indon gitu. Danggg~~ Apekahhh? apekahh?

Okey okey. Sebenarnya dinner nie pun dah lama. Tak ingat bila hari kejadian ini berlaku. Lantak kan. Kalau tak, taktao bila lagi nak hupdate belog aku nie. Berhabuk habuk dah dia. Kesian nya.

Since photo can tell a story. Malas lah aku nie mahu merepek berjela jela jela. Haha. See. Pemalas melampau.

 Ok. This is Kak Ros. My Lead.
So far kerja dengan dia, takde masalah sangat. Oke lah~~
 Nie GM aku. Ape motif letak gambar nie?
Aku pun taktahu. Hahahha
Dia nie lah interview aku time mula-mula nak masok dulu. Sempoi je~
 This is my gang kat my department. Nurul Ainina Hassan.
Ambik kau name penoh jahh. Haha. Gambar nie Alex in memory
 BL Team :D
 Import Team :D
 Tiba lah masa untuk gambar tergedik gedik. Haha.




Yang aku perasan satu je lah kat tempat baru nie. Baru ke? Actually, takde lah baru sangat. Diam tak diam dah nak 6 bulan jugak lah kan. Haha. Kat sini asik dinner dinner dinner. Kejap lagi pun dinner lagi. Kan bagos kalau bagi bonus pun camtuh. Lebih lebih lebih. Baru lah kita hepi nak kerja kannn~~

Ok. Stop. Time to go home, Aina. Encik Zaimin da tunggu kat bawah tuh :)

Sampai ke temu lagi yea u ollss~~

0 orkid sedang kembang:

Post a Comment