Tahun Ke-2

Assalamualaikum pembaca sayang :)

Hari ini 30 Jun 2013. Ulang tahun perkenalan kami yang kedua. Rasa cam baru je kenal. Tapi dah banyak dugaan dan cabaran yang datang melanda. Harap-harap kami dapat menempuhi bersama dengan ikatan yang halal sehingga ke akhir hayat kami. Aminn.

Saya tunggu awak. Saya nak kita jadi satu family. Daddy kepada anak-anak kita, kekasih hati saya buat selamanya. Saya nak awak tidurkan anak-anak kita, tolong saya buat kerja rumah, memasak, and everything's doing together. Bukan sorang ke laut dan sorang ke bulan. Saya takna. Saya harap awak akan sentiasa ringan tulang untuk membantu saya :)

Pleaseeee jangan berubah. Walaupun sikit. Saya tak sanggup rasa sakit. Walau penat mana awak layan saya, walau susah mana awak bersama saya. Pleasee jangan mengalah dengan mudah. Kalau saya salah, pleasee bertolak ansur dengan saya. Saya perempuan. Emosi saya senang terusik. Kadang-kadang, kata-kata yang saya ucapkan hanyalah sekadar melepaskan geram. Pleaseee jangan malas nak layan kerenah saya yang memang memenatkan.

My boy friend forever :)

My Superman, My Batman, My Spiderman
I love you.

The Bright Will Come Soon,
Aina Bahar





0 orkid sedang kembang:

Post a Comment