Waterfall.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera (:

Post hari neh nak bercerita tentang air terjun. Wehh, aku rindu nak pegi air terjun wehh ! Last pergi kira kira last year ikot rombongan membe membe kat Batang Kali. Oke. Now, imagine for how long aku tak pegi water fall ?

Da ah waterfall da lama tak pergi. Pantai pun sama jugak. Hai lah nasib. Entah bila lah aku dapat menikmati keindahan tu lagi. Cehh, tak bole blah punya ayat. Haha.

Okeokeh. Sekarang kan aku kerja. Almaklum lah. First time kan aku kerja. So, sedikit manja lah. At first memang aku tak dapat ngam dengan auntie tempat aku kerja tu. Windsir lah kan. Memang dalam hati asek memaki hamun je lah. Sebab auntie tao nak mara marah je. Siap na menanges lagi tao takk.

Then, bila da sebulan lebih kerja kat situ. Alhamdulilah. Aku da bole handle dah. Sekarang aku da pandai na serve customer. Ehem, siap di tawarkan promoter permenant lagi. So, kira aku berjaya lah untuk buat company percaya kat aku. Ehemm, hebat tak ?

Cadang cadang nak kerja sampai bulan 7 neh je. Sebab banyak lagi plan aku yang tak terbuat lagi kan. Na lepak pun tak sempat sempat lagi. Wehh, rindu kot kat membe membe aku ! Membe kat kampung, ketupat aku, membe matrik. Adoii. Niat di hati, memang aku nak terbang jumpe dorang ah ! 

Oke. Bye (:

 "Without the rain, there would be no rainbow."



0 orkid sedang kembang:

Post a Comment