smile ! (:

bersihkan hati
berfikiran positif
memang takde manusia sempurna dalam dunia neh
sebab hanya Allah yang sempurna

tarik nafas panjang panjang
dan keluar dari keserabutan neh
kita tatao berapa banyak hari lagi
untuk kita beramal
kalau asek na jeles dengan orang
kalau asek na mara mara orang
kalau asek na berfikiran negatif dekat orang
ntah bila lah kita na enjoy hidop kita kan ?

so sekarang neh
just stay strong

its okeh to be single, Aina
jangan tergesa-gesa
bila masa tiba
jodoh tu akan sampai jugak
tak payah lah jeles tengok orang bercinta

bercinta tu lagi banyak masalah
stay single, stay strong, stay young (:

hati, sila jaga tuan punya badan neh
baek baek tau
sebab dia sangat fragile
senang sangat nak pecah

hati,
jangan cepat tergoda tau
never assume tau
nanti awak cedera lagi.

notakaki : i like him. He likes her. story of my life ♥ 

Never assume, never demand, just follow the flow (:




6 comments:

  1. Ak bahagia ad kasih hati.! =) Bella un begitu juga. hehe. jgn jeles.

    ReplyDelete
  2. elyn tabaek riak ohh...kte kne kasik moral sepok la kt aina.ish.ish.ish.huhuu

    ReplyDelete
  3. emi : the best supporter is you darl !

    ReplyDelete