lagi 3 minggu !

hai hai. 
saya da tukar tiket flight untuk balek !
hooray ~!
lagi tiga minggu je kena bertahan !
go go ! chaiyok chaiyok !

6 haribulan mei neh saya sampai semenanjung da.
nanti lepak same same nak ?
haha ~ !
ta sabar na balek ! (:

semalam agak terasa 
dengan seorang membe neh
kalau awak bace post neh
saya nak awak tao 
awak ingat awak siapa
kalau ta puas hati 
cakap lah depan depan
kenapa ?
ta berani ?

awak maen tipu tipu saya plak
pehal neh.
awak tao kan
saya pantang orang maen kayu tiga empat lima enam
yang awak pegi maen banyak banyak kayu tu buatpe

awak da laen lah sekarang.
memang awak SOSIAL pun 
balek bilek pagi pagi kan
kalau tak balek langsung pun takpe awak
saya tak kesa

dulu awak cakap 
buhsan lah kalau asek berjumpa je
sekarang neh awak buat cmtuh plak
ta buhsan ?
tuh lah orang tua tua cakap
jangan mengata orang
nanti diri sendiri kena
baru padan muka

da lah awak.
teroskan dengan hipokrit awak
saya da menyampah giler dengan awak
lepasneh entah drama episod berapa plak
yang awak na lakonkan depan saya

kalau saya TERtegor lakonan awak
jangan salah kan saya oke.

again and over again
i keep giving you chance to change your attitude
but if you keep doing something like this
i dunno how to protect you.
pleasee.
we have to care other opinion too
its ok to be stubborn sumtime
but please respect people
we giving you advise
because we love you

i dont want to see
what happen to me before
it will happen to you
it hurt
hmm~
last advise
jangan yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran

Yer, saya tao. siapa lah saya. saya neh da lah muka ta chantek, gemok plak tuh. ta hotstuff cam awak kan. oke. faham awak. saya neh pakwe pun takde kan ? ta cam awak, sekeliling pinggang tuh pakwe. MEMANG saya tabik dengan awak pun (:



4 comments:

  1. satu orang kawan. yang konon konon 'kawan baek'

    ReplyDelete
  2. rilek yerr...balik..jgn lupe jumpe aq (: nak jmpe kau...hahaha

    ReplyDelete
  3. no hal la wehh. roger roger je. gerenti akuh muncul depan kau. haha.

    ReplyDelete