Saya chantek ! (:

Assalamualaikum dan selamat malam kawan-kawan.

Oke. Tajok post yang sangat sengal dan untuk menambahkan ke'confident' diri. Bak kata Shukriah Jasni, be confident with yourself. Haha. Tapi tak bole blah kan dengan tajok title tuh. Hahaha. Suka hati saya lah. Awak sebok pehal ? Jeles lah tuh kan. Elehh, jeles lah ta hairan pun :D Hahaha!

Oke. Hari neh agak stress dengan assignment linear algebra yang ke tujuh. Alhamdullilah. Tepatepat pukul 4.55petang, assignment algebra tersebot telah selamat sampai sampai ke pigeon hole Dr Ling. Lega gilerr ! Padahal dia suruh hantar before pukol lima. Terbaek betol perangai. Kawan-kawan jangan ikot perangai saya oke. Nanti awak semua jadi pemalas cam saya.

Hari neh jugak tatao lah kenapa dengan diri saya. Banyak gilerr saya makan. Keropok ikan, Tako Tao, Sushi, Chicken rice KFC, Cheezy Wedges, Sup Tulang, Bubur Ayam McD. Gilaa ah ! Kata na daet tapi makan berdouble-double kali ganda plak. Ta senonoh punye perangai lah si Aina chantek neh. Haha. (statement na kena pelempang tak ? :p hehe~

Then, terima kaseh banyak-banyak dekat Amin Zikri Zainol, Ochwitt Flurry, Atia, Akmal sebab membawa saya keluar. Tao tao lah. Saya sorang je yang single. Hehe. Atia andd Akmal, Amin and Ochwitt. Saya? Seorang je ah. Sedeh tak ? Hehe. Jeles kot tengok mereka yang ada pasangan. 




Nie lah muka budak chantek yang kuat makan tuh. Haha. Makin hari makin gemok. Bak kata Afham. Benci ah ! 


NotaKaki : Post ini tidak memerlukan kutukan orang-orang yang sedang jeles oke. Saya adalah saya dan awak adalah awak. Hidop kita lain, cara hidop kita lain, masa silam kita lain. So, mind yours (: 


5 comments:

  1. elyn sengal. haha. buncit ke tak ke lain hal. yang penting akuh chantek :D

    ReplyDelete
  2. hahaha...bgus2!! confident tu penting!...
    wehh..lau kau sorg single..bwk laa partner,..bhahaha AM..AM (:

    ReplyDelete
  3. pe AM AM. haha. takmo ah. malu :P
    Lagi pun AM kan da ada makwe.
    takna ah kacau ;p

    ReplyDelete