Tension arhh camneh ! :( SALAH sendiri jugak ! Adoii, tatao lah dapat bertahan atau tak semester neh :(

Banyak sangat assignment tak hantar, banyak sangat quiz ta buat ! Da lah semua markah besa besa. Adoi rasa cam na terjon bangonan je sekarang neh ! 

Hari tu masa awal awal semester semangat sangat ! Mana pegi semangat tuh ? Ape na jadi dengan kau neh, Aina ? Tolong lah wehh ! Sedar ah sikit. Kalau na harap markah final yang 40% tuh tak payah mimpi lah kau na lulus wehh !

Ya Allah, boleh ke akuh pass 50% untuk final neh. Tolong lah akuh Ya Allah, aku takna repeat apa-apa paper lagi. Pleasee ! Bantu lah aku. 

Kena double or triple lagi lah usaha untuk final neh kan ? Means da tak boleh na main main. Lagi satu minggu je before study week. Ya Allah, risaunya aku. Da lah ambil sikit sangat subjek semester neh. Lepastuh banyak hal plak akuh buat. Bengong ah ! :(

*kan seronok jadi kucing neh, tak payah nak fikir pape.

If aku tak dapat score jugak semester neh, aku rasa aku na berhenti je ah study ! :(



0 orkid sedang kembang:

Post a Comment