Sori ! (:

Haishh. Naseb baek lah baru minat-minat camtuh je. Kalau minat lebih-lebih hati sendiri jugak yang merana. Haha. Ingat ta Mr Konijntje yang saya cerita pada post yang lepas tuh ? Dia already have makwe lah. Haha. Naseb baek ta berapa na melukakan hati dan perasaan (!) Hehe.

Hari ni, budabuda Zoology saya pergi ber-field trip kat Matang Wildlife Centre. Hmm, tinggallah saya sorangsorang di temani laptop ini bersendirian. Cehh,ayat ta bole blah. Baru saya perasan, membe kamceng-gila-gila saya kat sini semua buda zoo kot (!) Memang ah agak terasa if mereka takde tibatiba kan.

Hadoii, banyak sangat lah masalah kebelakangan neh. Actually takde masalah pun. Disebabkan takde masalah tuh lah carik masalah. Memang takde keje kan. Yeahh ! Hobi dari kecikecik sampai suda besa (:

Wehh, saya buat blog neh bukan untuk carik follower and bukan untuk orang bercerita pasal hidup saya oke (!) Tujuan saya tulis blog neh sebagai tempat untuk meluahkan perasaan. Feel free untuk membaca. If nak komen, bagi lah komen yang membina. Jangan na bagi kritikan yang menyakitkan jiwa raga. Boleh ?

Oke awak. Jangan risau lah. Tak minat awak da (: Sekarang nie minat orang lain plak ah ! HAHA~

P/s : Ms Konijntje. No need to worri lah (: Saya ta minat dia dah. Mana lah saya na tau dia da ada makwe. Naseb baek awak bagitao saya. 


1 comment: