Linear Algebra !

Assalamualaikum and selamat tengahari.

Hari neh saya nak mengadu pasal subjek neh. Susah sangatsangat lah. Saya tatao na jatoh cinta camne lagi dengan subjek nehh ! Penat tau. Macam macam cara telah saya lakukan. Semua nya tak menjadi. Cehh, ayat na sedeh je. Hahaaha~

Kenapa IT kena belajar Linear Algebra ? Haishh. Ta paham betol lah awakk ! Haiyoook. Final ta sampai sebulan lagi neh ! Aina, jangan lah give up awal awal. Bukan senang na capai ke tahap nehh ! Sila lah bukak minda, bukak fikiran anda tuh yer.

If Linear Algebra tu susah na di tawan, berusaha untuk menawan. Semua ada dalam tangan kau. Jangan give up sebelum berusaha. Kau bukan orang camtuh oke, Aina ? 

Cita-cita saya mahu jadi Software Engineer. Tapi mampu kah untuk saya jadi Programmer yang hebat ? Yang tuh lah kita na tengok. Harapharap saya berjaya jugak. 


0 orkid sedang kembang:

Post a Comment