Minat

Assalamualaikum and selamat tengahari. 

Kadang-kadang bila kita minat kat orang tuh, orang tuh plak ta minat kita. and kalau kita tak pernah terfikir orang tuh minat kita, tibatiba dia luahkan perasaan pada kita plak. Dalam hidup neh, banyak sangat yang kita tatao perkara yang akan terjadi kat kita. 

Kadangkadang terfikir jugak, siapalah jodoh saya. Siapa bakal suami saya. And dia ada kat sekeliling kita ke ? Orang tua selalu kata kita tak kan pernah sangka insan yang menemani kita seumur hidup sebenarnya sebelah kita je. Eh, bole percaya ke cakap orang tuatua tuh ? 

Saya? Still single lah. Ta dapat carik permata hati lagi. Susah lah. Banyak sangat cabaran sebelom dapat permata tuh lagi. Hmm, malam tadi having a long call conservation between me and emi suhana. She tell me, my EX da ada makwe. Perghh, cemburu kot ! Mana boleh camneh. HAHA~

Saya ada minat sorang mamat neh. Semua sebab di gosipkan dengan dia. Cehh, baru kena gosip da minat ke, Aina ? Haha. So what ? Biaq lah na minat pun. Perasaan saya kan. Tapi kan dia ta bagi sebarang respon pun. Haishhh ! Syok sendiri ke neh ? Tuh lah. Kan da kata tadi, susah na carik orang yang samasama kita minat. Almaklum lah saya neh demanding sikit. Sikit je ok. Ta banyak pun. Hehe~

p/s : Hey Mr Konijntje, jangan lah jual mahal sangat awakk ! (:  

0 orkid sedang kembang:

Post a Comment