cinta

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. 

Cinta sangat subjektif kan ? Banyak orang banyak pendapat. Jangan lah tergesa-gesa mencari cinta tuh. Bukan nak cakap banyak lah pasal hal neh. Sebab saya sendiri pun bukan ada couple. 

Oke. Da tao saya takde couple jadi kenapa perlu lagi soklan yang sengal-sengal itu ? Saya rasa sangat malas lah na jawap. Seorang membe saya pernah berkata

"Jangan yang di kejar tak dapat, yang di kendong berciciran"

Apa maksod awak dengan ayat tuh ? Sape yang sedang saya kejar dan sape yang sedang saya kendong ? 

"Fikir fikir kan lahh. Sape yang makan cili, dia lah yang terasa pedas kan ?"

Itu yang awak cakap pada saya kan ? Seriusly saya tidak faham langsung dengan perkara yang cuba awak sampaikan. Tak kan awak bengang dengan saya sebab saya ta pilih awak kot ? Saket hati ta bace statement bunuh diri tuh ? Pleasee lah awak. Dont be so unprofessional. Awak budak Universiti tau. bukan budak sekolah lagi. Pleasee lahh ~

ta abes abes dengan cinta cinta cinta. Hello, saya da hidop membujang setahun neh oke je. Ta mati pun lah sebab ta bercinta. Aiyoo~ ! Tension betol lah. Bole tak jangan sesak kan kepala hotak saya yang sangat berserabut sekarang neh. Benci betol lah. Jangan sampai saya benci awak plak !

depan bukan maen malaikat kau kan. belakang sebijik cam iblis. hei boiyer ! dem u ! seyes saya saket hati dengan 'kau' tau ! !



0 orkid sedang kembang:

Post a Comment