Babe ! (:

Assalamualaikum dan selamat petang.

Rasa nya macam da agak lama da tak update blog. Cehh, tipu je. Hehe. Sekarang neh susah lah nak unline. Dengan internet yang takde. Broadband maxis terchenta ku yang ta boleh di gunakan. Biasa lah sebab tidak berbayar. Haha~

So, saya mahu mintak maaf banyak banyak lah if saya tak update status fesbok tak update blog *konon konon bajet hot. Rasa cam na kena pelempang tak ? Macam lah ada orang na kesah dengan hal kau tuh, Aina. Haha. Oke. I dun care about that ! (: Yang penting saya hepi (: 

Oke. Isi penting untuk post hari neh adalah berhati hati lah dalam menutur kata-kata. Tibatiba teringat kat cegu time sekolah menengah dulu. Cegu suka bagi nasihat kat kami, dia cakap setiap kata kata itu banyak kesan dia termasok lah kesan baek dan kesan buruk. 

Oke. I dont care at all perkataan yang orang guna untuk menggambarkan siapa saya. Serius-ly. Sebab daripada kecik kecik sampai sudah besar memang ta lekang lekang orang cemburu dengan saya. Asek cakap belakang, bila tanya depan depan. Speechless teros. Pe kes, der ? *Oke, sekali lagi rasa cam na bagi pelempang kat saya tak ? hehe~

Babe, kalau kau guna ayat ayat makan dalam tu kau rasa kau da cukop cool, kau bole fikir balek la wehh ? Kan saya da pesan banyak kali da. Berfikir dulu before bercakap. Kadang-kadang kita tak sedar kata kata neh boleh melukakan hati orang. Saya tao saya pun banyak sangat silap nya. Sori oke.

Yes ! Memang saya tak pandai dan saya akui. Memang saya budak repeat dan sekali lagi saya mengaku. Babe, saya tao. Sebodoh-bodoh anda pun, anda tak pernah repeat paper kan ? Ta cam saya. Betol tak ? Yerr ! Sekali lagi saya mengaku itu. Saya memang tak pandai pun. 

Sori lah babe. Memang lah saya tak pernah kesah pe orang cakap pada saya. Tapi ayat awak tuh, saya rasa cam sangat sangat pedih tau. Ntah lah. Mungkin bulan neh emosi saya terlebih ta stabil kot. Terima kasih jugak kat awak sebab awak lah yang buat saya sedar dan saya akan buktikan pada final nanti. 

Saya ta marah pun pada awak. Tapi kebelakangan neh, perangai awak, kata-kata awak sangat menusuk hati dan perasaan lah. Salah saya sebab emosional sangat kot. Huhu~ Saya na pesan kat awak je, sebab mulut badan binasa tau. Takmo lah camtuh. 

Memang style saya simpan diamdiam dalam hati. Mungkin kalau saya terkasar bahasa jugak tuh sebab saya da tak boleh na bersabar. Almaklum lah, saya neh cuma manusia biasa je. And tahap kesabaran saya pun ada batasan nya. Jaga lah kawan kawan kat sekeliling awak. Family yang cuma awak ada di sisi time keluarga jaoh di perantauan (:

Oh hati ! (: Bersabar lah (:


0 orkid sedang kembang:

Post a Comment