Skandal.

Assalamualaikum andd salam sejahtera.

Hai semua. Sehat tak ? Semoga berada dalam keadaan sehat sejahtera insyaAllah. Okeh, actually ade seseorang tegor saya pasal skandal. 

Dia cakap ''Skandal-skandal. Ta takot mati ke ? Hebat sangat lah jadi player ? Kau ingat kau cukop bagos lah mainkan perasaan orang ?''

Tersentap. Saya malas na cakap apa-apa. Sebab saya ta rasa saya buat salah pun. Tak kan setakat berkawan da kena cop PLAYER kot ? And bila plak saya permainkan perasaan orang ? Tak pernah wehh.

Ta percaya ? Cube try tanya dengan mereka yang selalu saya mesej. Ada saya cakap saya jatoh hati dengan mereka ? Hello wehh, tolong lah fikir sendiri oke. Sebelum diaorang menaruh hati kat saya, saya da cakap saya lebih suka single (sebab tuh sampai sekarang pun takde orang nak kot =.=). Takde makne nya mereka nak menaruh hati kat saya oke. Antara kami hanya KAWAN and akan jadi begitu sahaja.

Oke. Sekarang neh awak nak saya buat pe ? Na bagitau kat dorang semua. Jangan sebuk mesej saya lagi ? Begitu ? Sori. U should tell them, trying not to mesej me again. Diaorang lebih dengar cakap awak kot.

Lagilagi, yang awak sayang saya sangat sampai nak stalker sume aktiviti saya untuk ape ? Awak PAKWE saya ke ? Bukan kan ? So, please lah behave yourself boy ! and saya nak pesan je. jangan sampai saya rasa ANNOYING dengan awak oke. 

Then, awak cukop kenal saya ke ? Sape cakap saya tak takot mati ? Mulot kau memang takde insurans kan ? Naseb baek kau takde kat sini, kalau tak memang akuh da perang besar dengan kau !

Pelik betol lah. Na cakap saya player plak ? Kalau betol saya memang buat salah its okeh lah wehh kau tegor akuh camtuh. Takde lah akuh na mengamok camneh. Akuh rasa akuh cukop baik ta kacau hidop korang oke. 

Kalau kau tengok akuh couple kejap then clash, couple lagi clash lagi. and sebab tuh yang kau na sound sound akuh. Weh, tolong lah. Professional boleh ? Jangan buat perangai macam celaka. Tu je akuh mintak wehh.

Ade saya bajet hot ? Ta pun kan ? Ada saya kacau hidop orang ? Ta pun kan ? I just make myself flow with the situation. Kau ingat akuh ta rasa saket dengan semua kisah cinta akuh yang tak menjadi tuh ? Ha ? Tolonglah jangan kacau akuh doe ! Seyes akuh tak suka. Kau bukan PAKWE akuh pun. 

P/s : Heyhey. Skandal skandal saya, kau orang semua bace kan kat atas tuh ? Jangan nak harap bende pelikpelik dengan saya oke :) Saya ta berminat. Jangan salah kan saya kalau saya tak layan mesej awak jika awak berharap something pelikpelik dari saya. tQ


2 comments:

  1. Sekarang takde. Dulu dulu ade lah. Tapi kan asek couple clash couple clash. last last single lagi seronok kan :D ta payah pk masalah2. just ikot flow je. relaks kot.

    ReplyDelete