My New Style.

Okeokeh. InsyaAllah. Kalau saya istiqamah dalam perbuatan saya. Mulai hari ni, saya nak pakai tudung. Tapi untuk ke kuliah saje yer. Haa. Da dengar da suara orang ta puas hati. Okeokeh. Slow-slow berubah, bak kata bonda terchenta saya. Madam Islida. Dia cakap "Its okeh ayong. Good fer you to change now. Hanya ayong dapat ubah diri ayong. Berubah perlahan-lahan. InsyaAllah, Allah permudahkan segala urusan"

Oke. Dengar tuh ? Saya tak moh dengar orangorang cakap belakang ea. Akuh sepak sorangsorang kang. Yer. Akuh tao pengetahuan agama akuh tidak cukop banyak. And akuh akan belajar dan belajar lagi selagi nyawa berada dalam jasad neh. Alhamdulillah. Saya da bertudung, walaupun untuk ke kuliah sahaja. Again, no back TALKING oke (: InsyaAllah, satu hari nanti. Saya akan fully hijab. Hanya Allah Yang Mengetahui.

Sekarang gamba gamba gamba. HAHA. Oke. Na bagitau neh, saya mengalami rabun silau yang agak terok. Sebab tuh selalu kena migrain kot =.=''





Oke. Done. Pssssttt, no backtalking. Doakan saya berubah menjadi lebih baek oke. Terima kasih. Sayang sayang muahh muahhh :)



0 orkid sedang kembang:

Post a Comment