hepi besday abang arif !

hepi besday to you
hepi besday to you
hepy besday to abang arif gemok
hepy besday to you :)


 nama beliau : mohamad nor arif bin ghazali
tarikh lahir : 16 september 1989 bersamaan dengan pembentukan malaysia :)


saya mengenali beliau ketika minggu MAP tempoh hari. beliau merupakan abang LO (fasi) bagi kumpulan saya. haha. beliau seorang yang agak penyabar kerana dapat menahan melayan kerenah saya yang agak cerewet ni. terima kasih abang :) sempena hari kejadian abang yang ke 21 tahun nie. saya ingin mengucapkan selamat hari tua ea. haha :D jangan tensiontension ea kalau orang menambahkan tension abang :) sabar banyakbanyak ea. terima kasih menjadi telinga yang baek sebab sudi dengar masalah negara orang. haha. beliau bakal bergraduate sedikit masa je lagi :) 


p/s : sila jangan lupa saya okeh. kalau lupa, ta moh kawan abang lagi da. haha :D



0 orkid sedang kembang:

Post a Comment