Peristiwa 12 March 2012 :)

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Peristiwa ini berlaku pada 12 March 2012
Sehari sebelum kepulangan saya ke tanah air
Selangor.

Today
Officially telah diluluskan pertukaran Universiti

Oh yes !
pada membe-membe yang tak tao
UniKL here I come :)

Some pictosa dari malam kejadian.
Sedeh dan terharu dengan kalian semua.
Thanks for everything you have done for me
selama kita bersama.

and 
 I YOU 

Already miss you guys !

My bestfriend since semester 1 :)

Part of my life at UNIMAS

Heroes FIT 

Sponsor by Afham. Thanks beb !

Housemate :)

Girlfriend :)
Shahin, Halimatun, Hamizah, Zidane, Ain, Aina, Aida

Boyfriend :)
Azhar, Rusydi, Mirul, Nizam, Zakwan, Shahril, Hazman, Yusof, Azam and Afham

Lepasneh, entah bila dapat jumpa korang semua lagi
kalau aku ade buat salah,
aku mintak maaf sangat-sangat tau

Doakan kejayaan aku dunia akhirat tau.
Aku doakan korang berjaya mencapai cita-cita korang
InsyaAllah 


Thanks to Hamizah for the pictosa :0




0 orkid sedang kembang:

Post a Comment