Wedding

Tahniah
kepada saya dan Zaimin
untuk majlis perkahwinan kami
pada minggu lepas
pada 12 dan 13 november 2011.
Ribuan terima kaseh 
kepada yang hadir ke majlis kami :)

Mempersembahkan my prince, groom atau cinta hati,

* Si dia tengah bersembang *
* incik anak gajah saya *

* ingat comel lah tu kan pakwe kan * 

* muka baik sayang saya *

and this as princess sha la la la la~
* baju sewa dah macam baju pengantin dah *

 * demok demok *

* si dinosour *

* comelnya saya neh *

HAHAHA~
takde lah korang.
main-main je
takde makne nye saya nak kahwen awal awal
majlis perkahwinan adalah
untuk
Aiman dan Mira
Tahniah beb atas perkahwinan korang
semoga kekal sehingga ke anak cucu
dapat anak banyak banyak sikit
tau.

And this is Aiman and Mira
 

* suka gambar neh. Na satu bole ? ;P *

and kami sebenarnya
sebagai pengapit untuk
raja sehari neh je
HEHE~
kejap lagi saya lah plak naik pelamin.
hoyeeeeahhh !






2 comments: