Raya !

Entry neh maybe agak lambat jugak kot untuk update pasal hari raya. Almaklum lah wanita berkerjaya. Mana ada masa nak update belog sekarang. HAHA. Okeoke. Sekarang, di sebabkan ada kelapangan masa dan sudah ada idea untuk meng'update'. Heree we gooooo~~

Raya bersama FAMILY (:
Memang best gilerr ! Kerja asek makan makan dan makan. Makan lagi makan makan dan makan. Memang waktu untuk menggemukkan badan yang semakin gemok neh. Terbaik ta ?



















Then, kita raya dengan geng gempak ite (:
Tahun neh saya bakal menjadi ibu angkat. Ta sabar na tunggu mak buyung melahirkan anak. Raya tahun lepas still raya sama-sama lagi dengan mak buyung. Tao tao tahun neh mak buyung da nak lahirkan anak. Serius jeles dengan awak oh, Uswatun Hasanah ! Zaimin, jum kahwen !





Lastly, ta syok lah kan kalau tak raya bersama incik kekaseh.
Sebenarnya raya kali neh banyak ikot incik kekaseh pegi konvoi. Dari KL hingga lah ke Kuala Selangor. Memang best. Saket pinggang sangat sangat. Pahampaham lah first time konvoi naik motor dan jalan jaoh giler. Tapi ta sempat amek gamba banyak-banyak. Memang terbaik lah. Terima kaseh kat BJV dengan WJL (:

















Yes. Tahun neh pakai kebaya nyonya warna purple. Satu color dengan incik kekaseh. Raya tahun neh agak meriah di tambah pula dengan insan yang mewarnai hidup saya dengan warna warni. Memang heaven lah jahh !  

Ohh yes. Mulai sem neh saya dah duduk kat luar dari UNIMAS dah. Duduk ruma sewa sendiri. Baru tao betapa susah nya duduk kat luar neh sebenarnya tapi best lah jugak sebab tak terasa terkongkong sangat. Nampak tak ayat berterabur kat situ. Haha. 

Sayangku incik Noor Zaimin, walaupun kita terpisah dengan laut china selatan. Don't worry lah. Saya tak lupa sape saya lagi. Saya tahu saya neh tunangan orang. Takmo risau risau sangat oke. Everything gonna be oke. InshaAllah (: 

credit : Wi-Fi CAIS, UNIMAS (:


3 comments:

  1. muke dak laki dlm gmbar ke-6 sumpah cam naeem.haha!

    ReplyDelete
  2. haha. takde makne nye sayang oii. dia tuh kazen aku lah. puteh melepak kot budak tuh. kau silap orang neh dear (:

    ReplyDelete