engaged.

Blog neh di wujudkan kerana ingin mencoret kesah kesah hidup aku. Bila aku baca kembali post post yang lame dulu. Wahh, terasa sangat kanak kanak yang sedang meniti jalan untuk lebih menjadi matang. Saya bangga dengan Aina Mardhiyah sekarang.

Sejak berkenalan dengan incik kekasih hati, hidup ini terasa lebih sempurna. Lebih lebih lagi pabila setiap post di blog mahupun facebook ada kaitannya dengan dia. Dia hebat buat aku angau begini. Mungkin akan ada sesetengah readers yang akan merasa keboringan membaca entry entry kebelakangan neh kerana asek sebok menceritakan tentang incik kekasih. Entah. Mungkin lumrah orang tengah bercinta kot. Tak nampak yang lain, hanya nampak dia dan dia sahaja.

We got engaged now (: Pantas bukan masa berlalu. Dalam sedar tak sedar, saya sudah jadi tunangan orang. Lepas neh tak boleh lah buat perangai cam kecik kecik dulu. Sekarang saya tengah tekun untuk belajar menjadi suri rumah. Memasak, kemas rumah, lipat baju, and etc dah menjadi tugas saya. Siapa sangka cik Aina Mardhiyah yang pemalas giler neh boleh berubah kan ? Terima kaseh incik abang sayang (:

Saya ada lagi 3 tahun untuk menghabiskan degree. Sementara incik kekaseh akan melanjutkan pelajaran dia di Jepun pada tahun hadapan untuk tempoh lima tahun. Lama kan ? Entah bila lah kami nak kahwen. Hehe. Tapi takpe. Selama mana pun, saya setia untuk menunggu incik kekasih. Sebab kami da berjanji, tahun tahun pengajian sekarang adalah untuk 10 tahun akan datang. Bersusah susah sekarang, bersenang senang kemudian (:

Hmm. oke. habis.


5 comments:

  1. bilo maso pulak korg bertunang neh?

    ReplyDelete
  2. official hari sebelum hari neh ? ^_^

    ReplyDelete
  3. aina betul2 da bertunnang?
    wallah tahniah2. kak eqa ingt semlm maen2.
    weee~ da jd tunang org babe. hehe !

    ReplyDelete
  4. syazmira : hahaha. thanks sayang (:

    kak eqa : hahaha. kak eqa pun same oke (:

    ReplyDelete