Soal hati.

Talking about heart. There's no ending with it. Warning. This entry are absolutely about love. If you dont want to read, it easy. Just click (X) on top of browser. Seriously i dont need you to judge my life. The most important thing now is i'm happy.  

I have been single around two years. selama aku single sebelum neh. Bukan tak pernah ada lelaki yang ingin menghampiri. Ramai kot. Cuma hati aku neh je yang tak terbukak untuk sesiapa. Kalau ada yang aku minat pun, just temporary feeling je. Kejap sangat minat. Nampak je kelemahan dia. Aku terus tinggal. Yes ! Aku jenis begitu. Terok kan aku ?

Membe aku selalu nasihatkan aku, jangan bercouple jika kau rasa alone. Tapi kan korang, lepas jumpa incik penguin aku. Seriously, aku fall kot. Kali neh bukan setakat crush je, memang aku jatoh lah. Ego aku semua terbang entah ke mana. Azam yang konon konon takna couple tahun neh pun hilang jugak. 

Bagi aku, dia istimewa. Dia sangat lain dengan lelaki lelaki yang aku kenal. Dia romantik dengan cara dia sendiri and paling penting aku selalu terfall dengan cara dia. Aku suka tengok dia blushing. Sangat chumel ! Kalah Harry Potter. Haha (:

Yang paling aku suka, i can call him with everything lah. incik kekaseh, incik pemalu, incik penguin, incik chumel, incik blushing, incik angin, and etc. I can call him with everything i like and he like it. Haha. Sabaq je lah awak dengan saya ea incik zaimin (:

Salah satu sebab utama aku pilih dia kerana dia bukan lelaki yang bermulut manis. Aku rasa lelaki yang bukan bermulut manis lebih romantik bila bercinta. Itu pendapat aku. Cara dia sememangnya yang sangat dingin tuh yang buat aku cair cam ais. Sekeras keras ais tu pun cair jugak bila kena heat kan ? Dia incik heat aku. 

Lagi lagi, dia bukan seorang yang tidak rasional. Maksudnya di sini, takde lah dia na mengongkong aku gila gila. Nak bercakap dengan lelaki pun tak boleh. NO! Dia bukan jenis macam tu. Selama yang aku kenal dia, dia jenis yang macam tak amek kesah tapi sebenarnya kesah. Paham tak ? Tak paham pun takpe. Biar aku sorang paham. Hehe.

And he is awesome, he know how to care my feeling. Seriously ! Because of that, he got 9/10 marks from me. He's also know how to comfort me when i'm down and need someone to share a problem. He always there. I'm someone who is love to get attention. Again, he got 9.5/10 marks because he is very patient to handle me. Whatever it is, i already fall into him. For that one, he got 20/10 marks (:

Incik penguin. Again, ilysdm.


nota kaki : ada lagi dalam tiga minggu je keje. lepas tuh puasa !


0 orkid sedang kembang:

Post a Comment