Puase !

Assalamualaikum dan selamat selamat semua (:

Harineh hari selasa bertarikh 26 July 2011. Bermakna lebih kurang 5 hari sahaja lagi untuk saya bekerja. Wehh, tiga bulan kot aku kerja ! Bangga lah dengan kejayaan yang telah saya capai ini. Walaupun banyak halangan halangan. Tapi saya berjaya jugakk !

Terima kaseh yang tidak terhingga kepada umi yang tidak pernah berputus asa menghantar anakmu ini untuk pergi ke kerja. Dan terima kaseh yang tidak terhingga kepada ayah yang selalu bersabar untuk menunggu kepulangan anakmu setiap malam. Juga kepada incik kekasih,noor zaimin terima kaseh juga selalu menjadi driver saya dan sanggup melayan kerenah mengade-ngade saya (:

Next week puase, puase ganti dah nak settle dah (: Wahh ! tak sabar lah nak tunggu Aidilfitri harineh. 

Bdw, tahun neh nak pakai kebaya. Oke tak ? HAHA. terpaksa lah berdaet untuk mencapai cita-cita tersebut. HARUS nampak menawan ketika wearing kebaya ! (:

Bye.


0 orkid sedang kembang:

Post a Comment