i'm done !

Harineh 20 julai 2011,saya berjaya jugak untuk menonton wayang Harry Potter untuk series yang terakhir. Setelah penat memujuk dan merayu, akhirnya incik Tan Sri sudi jugak untuk menemani saya. Terima kaseh cinta. 

Cerita neh saya rasa saya nak bagi 3/5 bintang je kot. Sebab saya rasa cerita dia biasa je. Flow cerita pun same je dengan Harry Potter yang sebelum sebelum neh. Cuba perbezaan dia, Voldemort dah mati dah. Tu je lahh. Name pun ending of the story kan. 

Pelakon pelakon dia best ! Haha. Bagi 10/5 bintang untuk itu. HOT kot semua ! 

Bdw, ipod saya hilang. Terbaik tak ? Terima kaseh pencuri. Dah lah engkau curik shampoo aku, conditioner aku, eye liner aku. Takpe takpe. Curik lah selagi kau boleh curik. Satu hari nanti Allah je yang balas semua perbuatan kau. Aku doakan kau taubat lah banyak banyak pencuri.





0 orkid sedang kembang:

Post a Comment