(:

Hari neh dah 3 Jun 2011. Sangat lama kan saya tak update belog. Maklum lah orang berkerjaya. Busy sangat dengan kerja. Haha. Oke. Tipu~

Ada saya bagitao yang saya dah potong rambut ? Yes ! Nak dekat dua minggu dah. Haha. Kenapa potong ? Sebab saya rasa malas nak ikat rambut pegi keja. Baik potong pendek je. Habes cerita.

Camne keja ? Oke lah. Not bad. Sekarang neh da boleh ngam dengan auntie auntie kat situ. Tapi kadang kadang tu geram jugak lah kan. Biase lah kita junior.

Pakwe ? Ramai lah awak. Semua junior. Nak kenal sorang ? Text lah number saya. Nanti saya bagi sorang. Sume hensem. Sume pun baik.

Result exam ? Errr. Next question pleasee (:

Haa. Lupe plak ! Selamat pengantin baru kepada abang Farhan ea. Semoga cepat cepat dapat baby !

Berita baru ? Ok. Saya sudah suka budak budak. Sangat chumel. Sangat bahagia. Naluri keibuan terasa melonjak lonjak nak dapat baby ! Hamboi, gatai aina noh.

Last, tu je kot perkembangan hidop saya. (:


0 orkid sedang kembang:

Post a Comment