untuk awak bekas kekasih.

NF (!)
yes. entry neh khas untuk awak.


sebenarnya saya na ucapkan tahniah
kat awak sebab
sudah ada makwe sekarang
da ada makwe takna ngaku lagi ohh
ketok nak ?


saya doakan awak
dengan makwe awak kali neh
di panjangkan jodoh dan
kekal lah sampai ke akhir hayat awak
ikhlas neh (:


then, saya sebenarnya na mintak maaf
atas semua kesalahan saya kat awak
sebelum sebelum neh
saya banyak tipu awak kan ?
tapi one things you must respect me
saya tak pernah sekali pun curang dengan awak
hebat tak saya (:


oke. sudah setahun kan kita clash ?
and saya belom ada pengganti lagi
percaya tak ?
oke. mungkin bagi sesetengah orang itu perkara biasa je
tapi bagi saya kan awak
itu sesuatu yang luar biasa
Aina Mardhiyah takde pakwe sesuatu yang sangat pelik
tapi tu dulu tau.


sekarang saya da mature da
takde pakwe pun bole hidop pe
lagi tenang kot. hehe
even kadang kadang jeles dengan mereka yang da berpunya
still saya rasa single more better.
oke. tipu lagi


awak,
terima kasih sebab mengajar saya
banyak sangatsangat benda
and dengan awak lah
saya pernah rasa sangat bahagia (:
then, sekali lagi tahniah
sebab berjaya dumped saya
FYI, saya tak pena kena dumped
dengan mane mane lelaki
tapi sebab awak
saya rasa. pengalaman kot.
oke. saket.
tapi betol cakap awak
time will heal everything


awak pernah menjadi insan paling istimewa dalam hati saya
awak pernah menjadi di antara insan paling saya sayang dalam 19tahun saya hidop
yer. dulu saya sangat kebudak budakan
saya tak bole buat sesuatu perkara seorang diri
semua benda perlukan awak


tapi sekarang
Alhamdulillah.
sebab awak tinggalkan saya
saya dapat belajar camne dunia neh sebenarnya


if satu hari nanti,
kita mungkin berjumpa lagi
just lupakan semua perkara yang dulu
dan start a fresh one


ingat tak crush yang saya cerita kat awak tuh ?
yes. he's still my crush
saya bagitao awak sebab
saya takna awak rasa bersalah lagi dengan saya


saya dah ada hidop sendiri
step by step
slow and slow
it make me feel more stronger
from time to time.


awak tak payah rasa bersalah lagi dengan saya
semua salah awak kat saya
saya da maafkan
saya juga na mintak maaf kat awak
terpulang pada awak na maafkan saya


bekas kekaseh
awak pernah menjadi yang terbaek.
da sampai masa
saya hapuskan awak dari kotak ingatan saya
selamat tinggal awak


terima kaseh (:

0 orkid sedang kembang:

Post a Comment