oke. malu.

petang semalam
19 April 2011
oke. segan gila gila.
status update fesbok
yang sepatotnya
dia tak bole bace.
tibatiba muncul komen dia.
perghh ! terbaek ah.
segan kot. abes merah muka neh. 
haha. padan muka saya =.=


haishh awak neh.
time saya na awak muncul 
awak ta muncul 
time saya takna awak muncul
ade plak awak ea.
ketok nak ?


hmm~
tapi Mr.Bolatt saya yang neh
dia dah ada makwe dah
so, tak boleh na mengurat dia.
haha. oke. kecewa T_T
but still getting excited bilabila 
dapat tao pasal dia. 
haha. gatal. oke diam.


saya minat awak
takpe kan awak ?
saya minat je pun
saya diam diam je
saya tak kacau awak dengan makwe awak
janji ta kacau
sebab saya tao camne rasa jadi orang ketiga
oke ? boleh kan awak ?


hmm. oke.
abes pasal tuh.


exam lagi beberapa hari
tapi perangai ta sedar diri saya neh
melebihi segalanya
asek bangon lambat, fesbok-ing, makan-ing, 
study-ing nya bila ntah
sabar je ah 


harap harap hari neh bole lah study
dengan tenang dan harmoni nya
jangan lah ada sape sape yang maen goda goda lagi
saya neh da lah ta tahan dengan godaan
haishh perangai
haha. 
oke study study


pesanan
Mr Bolatt.
sila study jugak ea
jangan asek
dengan karton-ing and game-ing je =.=''
oke. bagi nasihat
macam dia akan bace plak
haha. oke bye.


kepada rakan rakan blogger
yang akan amek exam jugak
Goodluck yer !
mari kita bersama-sama
berjuang dengan paper paper neh.


nota kaki : study. final. balek. 

3 comments: