Newbiee : Yellow Straws

Assalamualaikum dan selamat malam sebab langit da gelap.

Hari neh na share something interesting to me lah about satu band neh. Honestly, saya tatao wujud nya band neh tau. Sila lah klik Yellow Straws neh. Kenapa nama dia Yellow Straws, ta interview lagi. 

Mereka masih kanakanak lagi dalam dunia band neh kot. Nanti lepas saya interview sorangsorang. Saya update lagi about them oke (: 


Kalau na di ikotkan, saya rasarasa lah. Mereka neh ada empat (4) orang kot satu band. Mioi(Angsa) as first guitar, Nazry as vocal && second guitar, Brian as basist and last one, Mann(Arnab) as drummer. Then, Amin Zikri(Itik) as GM mereka.


Actually ta sangka geng-geng haiwan saya ada band rupanya. Banggalah dengan korang. Meh sini celet sikit ♥ 

Kepada membe-membe saya yang memang gila band. Na bagitao neh, saya tarik balek lah katakata saya hari tuh. Tatao plak membe saya kat sini ada band rupanya. Hee~

Awak awak berminat tak dengan Yellow Straws neh ? Kalau minat, jangan lupa tau 'LIKE' fanpage dorang. Memang lah mereka buat untuk sukasuka je. Tapi ta salah kan kalau kita bagi sokongan (:

Yellow Straws, goodluck ^^,


0 orkid sedang kembang:

Post a Comment