awak,

* Gamba yang sama di gunakan sekali lagi. Sori guys :) internet slow. Bukan salah saya. hehe :p

Seperti entry yang lepas, saya nak bagitawu kat semua orang. Dia dah menambat hati saya secara rasmi nya. Haa. Terkejot tak ? Setelah hampir setahun saya tutup pintu hati saya untuk semua lelaki. Lastly, dia berjaya buka jugak hati saya. Terima kasih awak :)

Salah satu sebab saya mula menyukai beliau kerana beliau jual mahal. Oke. Sangat jual mahal. Seyesly. Rasa nak ketoketok je awak ni tawu (!)
Then, selama saya kenal beliau. Honestly, beliau bukan mamat jiwang. Memang serius je memanjang. Kadangkadang takot jugak bila bercakap dengan beliau.
Saya sendiri tatao camne saya boleh suka beliau. Sedangkan beliau jaoh nun di utara semenanjung sedangkan saya di borneo nie. Pelik kan ?
Tahniah kepada beliau sebab harihari saya ta teringat lagi kat mamat tuh. Tapi sepenuhnya di miliki oleh beliau. Geli tak ? Suka hati lah. Sebok je ;p
Hanya satu mesej beliau boleh buat satu hari hidup saya tersenyum.
Beliau juga merupakan peminat setia Lisa Surihani. Package kan.
Beliau juga merupakan incik Jambu saya dan Atokk saya.
Pesanan untuk awak Zulhilmi, susah tau saya nak suka kat orang. Da banyak gila lelaki saya tolak (Dengannadariak.Cehh, mainmainjelahnyah!) Sampai ada orang cakap saya lesbian lagi sebab kerja saya asek menolak je. Awak lelaki pertama buka pintu hati saya. Terima kasih muncul oke :) I will wait for you. Janji. Please dont leave me without any reason oke. Awak da janji dengan saya.

Bercakap pasal azam tahun 2011. Opss. Sori guys. Ta tunai janji.
To Atikah Farhah, Cik Wanie, Kak Eqa, Jojoy Nonoy, Ochwitt Flurry. Da bace ni diamdiam tau. Buatbuat tatao. Nanti saya malu. *Blushing.
  To incik EX boyfie, saya tawu awak selalu stalker saya. Awak ambil tau perkembangan hidup saya. Honestly, saya da jumpa someone better dari awak. Mulai hari ini dan seterusnya, awak boleh hidup tenang sebab saya tak kan perna kacau anda lagi. Saya janji. TQ :)




0 orkid sedang kembang:

Post a Comment