:)

hari tu saya ada cakap na update wish list untuk tahun 2011. Oke lah. Ada 7 perkara penting yang memang saya nak sepanjang tahun nie.

1. Saya mahu dapatkan dekan untuk tujuh sem berturut-turut. Kalau saya dapat score, saya boleh mintak something from my mum :)
2. Saya mahu dapatkan berat badan ideal. Walaupun BMI sekarang da cuncun. Tapi saya mahu berdaet lagi. Saya mahu berat saya 48kg only.
3. Saya mahu kurangkan pembaziran. Mahu simpan duit untuk beli barang yang lebih berguna lagi. Dalam erti kata lain, tidak mahu boros suda T_T
4. Saya mahu jadi lebih friendly. Almaklum lah. Muka saya yang agak sombong nie menyebabkan ramai salah sangka dengan saya.
5. Saya mahu menjadi lebih serius untuk mencapai citacita saya. Saya tidak mahu bermainmain lagi.
6. Saya tak kan beri peluang lagi untuk lelaki-lelaki melukakan hati saya. Start this year, saya tutup hati saya untuk lelaki.  :)
7. Saya mahu kurangkan pemakanan fast food saya. Saya sangat gemar fast food. Sekarang kena berhenti sebab saya mahu otak yang cerdas :D

Oke done with my wishlist.

Semalam satu hari bulan satu tahun dua ribu satu satu. 
Semalam besday ayah. Ermm, adalah buat sambutan untuk besday ayah sikit.
Err, Selamat hari tua, ayah.
Semoga anda dapat terus menjadi ayah terbaek.


lagi.
terima kasih kerana follow blog saya :) 


2 comments: