28 Jan 2011

 * Gamba daripada Google

Salam semua :) Awak, sedeh tak. Saya tak balek tahun baru cina nie. Mesti awakawak balek kan. Oke jeles. Na tau tak sebab pe ? Mesti nak kan. Sebab tiket mahal sangat. Pegi + balek around RM400 awak. Oke sedeh. Awak sanggup bayar ? Baik RM400 tuh saya buat angpau beli makanan banyakbanyak lagi bagus :) To anda-anda yang sambut Tahun Baru Cina. Gong Xi Fa Cai ea :)

* Gamba dari Google
Oke. Sekarang na bercerita pasal berat badan yang semakin bertambahtambah. Aikk, gembira ke Aina ? Hehe. Kenyataan sebenarnya amatlah tension tawu. Dari 48kg dulu sekarang da jadi 53kg. Oke berat. Saya tawu. Camne na kurus nie awak ? Bagi pendapat sikit sayangs :)

* Gamba daripada Google.

Sudah tiga hari tiga malam saya kena migrain. Hari ni baru oke sikit. Tu yang update blog tuh. Saya rasa makin hari migrain saya makin teruk plak. Menyampah pun ada jugak. Aduii. Dugaan ouhh dugaan. Tension uu. Kadangkadang rasa cam na ketoketok kepala kat dinding. Sabar je banyakbanyak. Hari tu telan Panadol 6 biji sekali. Baru elok. Dasyat uu.


Oke. Sekarang nak bagitawu pasal budak nie. Nama dia Ahmad Zulhilmi bin Ahmad Hizam. Si ceria yang buat harihari saya tersenyum. Tengs awak. Terkejot tak saya letak gamba awak kat sini ? Sila terkejot oke. Terima kasih ea sebab sanggup layan perangai leceh saya nie :)


0 orkid sedang kembang:

Post a Comment