tengs, followers

salam sejahtera semua. okeokeh. first of all, saya na mintak maaf lah ea sebab saya perna cakap saya nak buat blog yang baru sebab tak tahan dengan stalker stalker blog nie. Actually, bila fikirfikir balek lah kan. Ape lah guna kalau mempunyai blog tapi tak boleh na terima kutukan && kritikan. betol tak ? Haishh, pe lah aina nie asyik bercakap bukanbukan je kann. HAHA~ sori ea :)


okeokeh. terima kaseh lah kat Dinie Ezyane sebab menyedarkan saya. Bak kata Dinie , "kau patut bersyukur. diorang sentiasa mengikuti perkembangan kau. dah macam artis. haha". Okeh, seyesly deep meaning kan. Dah macam artis da. Tak kesah lah orang kutuk akuh ke, suka kat akuh ke. Tak kesa lah sebab saya menulis kerana diri saya bukan anda :)


lagi Dinie pesan "Sekurang-kurangnya mereka banyak buang masa semata-mata nak cari kesalahan kau. so, kau senang lah tau apa kau buat salah ke betul ke. boleh la perbaiki diri." Betol jugak pe yang Dinie bagitau kan ? Biar-lah hater saya menilai diri saya. Sekurangkurangnya banyak yang boleh saya pelajari dari kritikan pedas tuh kan ? Cuma nak pesan je lah. Kalau tak puas hati dengan saya, tegorlah saya dengan cara baik. Tak perlu beri kutukan kat formspring saya oke. Asal anda maklum, formspring tempat bertanya soklan bukan tempat untuk melemparkan peluru berpandu. Ta begitu cik peahh oii ? 


lagi 8 hari lagi tahun 2010 , terima kasih banyakbanyak kepada semua followers saya :) sudah hampir 150 orang da. Bagi saya, itu satu jumlah yang agak banyak untuk entryentry saya yang hanya tau mengarot nie. Terima kasih ea :) atas support dan sokongan kalian da nak setahun da blog nie sentiasa hidup. Kamsa Hamnida.


Oke, Asal kan u all sentiasa maklum. Blog saya jalan cerita hidup saya. Dan kadangkala memang membuhsankan kadangkadang menyedihkan kadangkadang menggembirakan. Tak kesah lah tuh semua. Lagi sekali terima kasih yang tidak terhingga kerana still follow blog nie okeh :) TQ. saya sayang followers saya :)


saya kerana saya. dan saya perlukan anda untuk terus mengkritik saya dalam usaha menjadi seorang yang berguna. terima kasih.


2 comments: