peristiwa 16 dis .

semalam 16 dis 2010.
saya and khaled and zatty
berjalanjalan lah bersamasama
memandangkan kiteorang da lama gila ta jumpa kann


then, pilih lah mid sebagai tempat perjumpaan
crowded gila kott. 
pening gila kepala (!)


okeokeh, selain daripada tuh
semalam reU batch maktab dulu pun diadakan sekali
alangalang kann, tu yang join sekali
tapi tak lama kejap je
sebab kiteorang ada plan yang tersendiri. HAHA


semalam best
sebab khaled belanja aiskrim
nyummy nyummy
BR jadi pilihan
thanks khaled
almaklum lah 5K baru masuk kan


semalam jugak
saya beli beg baru
chantekk (!)


semalam jugak 
saya beli rantai baru
chantekk(!) awesome tawu (!!)
HAHA~


oke. sekarang. gambar lah :D
selengagilamukamasingmasing :p
 
 
 
mine :)
 
 
zatty :)
 
 
buruknyamuka.haha~
 
 
khaled sponsor :)
 
mukacomelsaya :)

then, kiteorang balik around pukul 6
memang pack gila macam sardin
oke. saya demam (!)
sangat tak puas hati 
tu lah makcek
asal tolaktolak saya
saya ni sensitif tawu 
see saya demam (!)

balekbalek je terus pegi klinik
doc cakap demam terkejot
lawakkan :p
the things i hate the most ialah 


dari kecik sampai besa
takpena suka ubat ni
seyes tak sedap oke (!)

da lah. pening
bye.




0 orkid sedang kembang:

Post a Comment