Besday Iqa 19

04 DECEMBER 2010
hari ni saya and rakanrakan buat suprise party untuk NurAtiqahBtIsmail. Eh, awak da besa lah. Haha :)
 sebelum berparty :)
 ana, besdaygirl (IQA), ila
 sarah, ana(PengantinBaru),  ila
my sweetsour :) 
 my ear and my sweetsour :P
 again burfday girl wiff aja
 aja, me, ili, dira, ara, ana !
 ouhhh. 
 candid
 kami gemok (!)
okeh. belon pink tuh chantek kan (!) 
 gedik :P
belon warna pink itu doraemon saya 
 vespa lama biru :)
bestfie :) 
saya punya geng gempak okeh (!)

sempena hari yang bertuah hari ni . saya na ucapkan sekali lagi Selamat Hari Lahir yang ke- 19 buat Nur Atiqah bt Ismail. over enjoy today and will remember it until end of my life :) love you guys :)

andd tak lupa jugak buat Uswatun Hasanah bt Khayatul Chaeron. Selamat Pengantin Baru ea :) saya mahu kahwen jugak lah (!) haha. cepatcepat beranak. saya na jadi ibu okeh. JANJI tau.


0 orkid sedang kembang:

Post a Comment