final final final

okeh. hari ini hari selasa. esok hari rabu. tulat hari khamis. lepas khamis mestilah jumaat. lepas jumaat sabtu kan. dandan da hari ahad. perghhh !! cepat gila masa berjalan. takot akuh ! 

disebabkan saya tidak lah sepandai pelajarpelajar diploma yang lain. akibatnya saya kena amek exam EndUserComputing pada hari isnin minggu depan. huh !! kenapakah saya gagal ?

English ouhh Englishh. saya sangat sayang awak. dengan carry mark yang agak tinggi. *perghhh !! kerek gila aina mardhiyah nie !! haha~ saya bersemangat untuk menjawap paper bi pada hari selasa depan. hoorayyy !

hari jumaat pula muncul discrete mathematic. subjek yang agak menakotkan bagi saya. honestly, i cant understand dm from d first we learn it. ouhh ! shitt ! hoping i can score in final. mari samesame doakan oke :)

keesokannya, hari sabtu next week lah kann ? muncul pula programming. wahh wahh wahhh !! fantastik ! takot ~

da lahh. tana ngarot da. na study. lagi 4 paper tuhh. nanty nanty lah i post ! oke. 

selamat belajar okeh :)




0 orkid sedang kembang:

Post a Comment