terima kasih

oke. pertama sekali saya mahu mengucapkan terima kasih
 kepada mereka yang telah meng"wish" besday saya .
wahh, saya suda masuk 19 belas tahun lah . haha :D 
tahun depan bakal memegang number '2' plak. 
makin hari makin tua rupa nya kita kan :P haha.
terima kasih kepada ahmad syamim kerana telah menghadiahkan saya video klip yang telah di buat special untuk saya . terima kasih ea atas adiah special tuh (!) 

semalam time na menyambut besday saya kat kfc,waterfront . kami terpaku sekali bila melihat KFC itu . na tawu kenapa ? sebabkan semua pekerja KFC itu adalah bisu dan pekak. semua mereka menggunakan bahasa isyarat je . terkagum kami seketika . alangkah bertuah nya kita mempunyai semua deria yang cukup . tidak satu pun yang berkurang . saya sendiri berasa kagum . belum pernah lagi saya pergi ke satu tempat di mana hanya bahasa isyarat di gunakan. oleh itu, bersyukur lah dengan kurniaan-Nya :)

peristiwa yang ta bole dilupakan pada 15/10/2010 . kereta yang kami naiki tibatiba kehabisan minyak petrol . betapa cuak nya kami ketika itu . Alhamdulilah stesen minyak dekat je dengan tempat kejadian . terpaksa lah saya, nia dan shez berjalan kaki merentasi jalan raya yang jauhnya 200m itu . lain kali, ta moh guna kereta auto lagi . banyak betol telan minyak . haishh !


0 orkid sedang kembang:

Post a Comment