weyhhh~

akuh kena stalker lagi la weyhh.haha~ korang ta penat ke na stalker hidup akuh.padan muka kau kena block! haha :D hepi gila akuh dapat block kau.akuh tatao pe masalah kau weyhh.akuh ta carik pasal da dengan kau.akuh rasa da banyak kali akuh mintak maaf kot.akuh ta kacau hidup kau kan?lantak kau la dengan hiduphidup kau tuh.akuh langsung ta heran okeh.akuh ada hidup akuh yang lebih indah dari engkau.so,akuh mintak sangatsangat.berhenti lah stalker akuh! boleh? jangan lah na perasan yang akuh ni stalker kau.ta de keje andd da ta ada mase lah bodoh na stalker kau.lagi sekali.berhenti stalker akuh boleh kann?!

p/s : eykin pena cakap.dia kate " kalau budak tuh jeles nan kita maknanya dia ta de pe yang kita ade ".kesian plak kat perempuan tuh.kau ta de pe yang akuh ada ea?hehe :)) patotlah kau jeles.hehe :))


2 comments:

  1. kalo org tu ada hidup yg bjuta kali ganda much more better dr kite.tp still jles dgn kita.tu apa ke hal nye lak..??dia ada pe yg kita xde.dan dia ada pe yg kita ada jugak.aih..x paham dgn manusia kan

    ReplyDelete
  2. betol tu sygs.same in my case la.dia da cukup perfect.tapi tetap ta puas hati.suda gila agaknye.haha~

    ReplyDelete